1er Tens compte amb nosaltres?
Si tens un compte a GuruTECH, pots iniciar sessió perquè el procés de compra sigui més ràpid. Si encara no tens compte, no et preocupis!, ÉS MOLT SENZILL pots fer-lo més endavant durant el procés de compra o ara fent clic a Crear un compte.
2on Selecciona els productes que t'interessen
Per a això, pots navegar pel nostre menú, el qual estarà sempre a la teva disposició, i seleccionar la categoria de producte que t'interessi. Una vegada en el llistat de productes, pots utilitzar com a ajuda els filtres i l'opció d'ordenar.
Si tens clar el producte que vols, pots utilitzar el nostre Cercador: escriu el nom del producte o la referència si la saps i llest! Et mostrarem els productes relacionats amb la teva cerca.
Quan trobis el producte que desitges, només hauràs de seleccionar-lo i podràs comprovar les característiques, el preu, triar la quantitat, etc.
Una vegada estiguis segur que és el producte que vols, fes clic en el botó on posa COMPRAR i s'afegirà a la teva Cistella de la compra.
3er Revisar la comanda
Quan hagis fet clic a “COMPRAR”, se t'obrirà la Cistella de la Compra. Si se t'ha oblidat afegir algun altre producte a la teva comanda, tens l'opció de continuar comprant, no et preocupis, tot el que estigui dins de la teva Cistella no es mourà. Pots accedir-hi en qualsevol moment fent clic en la icona del carret de la compra que trobaràs sempre en la part superior.
Una vegada tinguis tots els productes a la Cistella, veuràs el resum de la comanda amb els articles, quantitats, imports, etc.
Per a calcular les Despeses d'Enviament, pots desplegar l'opció "d'Estimació de despeses d'enviament” en el Resum. Aquí, indicant la teva Província i el teu Codi Postal, et sortiran les despeses d'enviament adequats a la teva comanda.
Si tens un cupó de descompte, podràs aplicar-lo desplegant l'opció “Aplicar codi de descompte” en el Resum de la teva comanda.
Ara que tens la comanda tal com la vols, fes clic a “REALITZAR COMANDA” i podràs emplenar les dades per a formalitzar la comanda. En aquest moment, hauràs d'iniciar sessió o crear-te un compte de client per a accedir al següent punt del procés de compra.
4art Dades per a l'enviament
Indica'ns l'adreça d'enviament en la qual vulguis rebre el que has comprat. Si ho necessites, en el pròxim pas podràs dir-nos una adreça diferent per a la facturació. Tots els camps que comptin amb un asterisc són obligatoris no te n'oblidis de cap!
Una vegada emplenis una adreça d'enviament, es desarà en el teu compte de client perquè puguis tornar a utilitzar-la en futures comandes. Pots gestionar les teves adreces des de la secció Les meves adreces del teu panell de client.
Finalment, selecciona el mètode de pagament i prem el botó “SEGÜENT” per a arribar a l'últim pas.
5è Mètode de pagament
Tria la teva Forma de pagament preferida, revisa de nou que la comanda i l'adreça d'enviament són correctes i fes clic a “REALITZAR COMANDA” per a finalitzar-la.
En aquest pas podràs indicar una adreça de facturació diferent a la d'enviament. També podràs afegir un NIF/CIF i el nom d'empresa per a la teva factura. Una vegada rebuda la comanda, tindràs la factura disponible en la secció Les meves comandes del teu compte de client.
Si has seleccionat com a mètode de pagament: Pagament amb Targeta o Paypal, seràs redirigit a la passarel·la del banc per a completar el pagament segur.
Tingues en compte que si selecciones Transferència bancària com a mètode de pagament, el paquet sortirà dels nostres magatzems una vegada rebut el pagament.
I llestos!
Una vegada finalitzada la comanda t'arribarà un e-mail de confirmació. Et recomanem que ho revisis, per si hi hagués alguna dada incorrecta.
Quan la teva comanda surti del nostre magatzem, t'arribarà un altre e-mail amb el seguiment de l'enviament perquè sàpigues exactament on està en cada moment.
Recorda que, si tens qualsevol dubte en algun pas del procés o una vegada finalitzada la teva comanda, estarem encantats d’ajudar-te amb el que necessitis.
6è Consells una vegada hagis realitzat la teva comanda
En el moment del lliurament de la teva comanda, si detectes qualsevol desperfecte en l'embalatge o producte, indica'l en l'albarà del transportista i avisa'ns en menys de 48 hores des de la recepció.
Obre el paquet amb cura i guarda l'embalatge original durant 30 dies. En cas de qualsevol problema en aquest termini, se't demanarà sempre la caixa amb tots els accessoris i instruccions.